Sardalleida

Ballades de sardanes en el mes d'agost arran del territori

Ballades de sardanes en el mes d
Autoria imatge: Ballada Alfés. Dolors Sansa

El mes d'agost es caracteritza per les nombroses ballades de sardanes per tot el territori lleidatà majoritàriament els caps de setmana. Festes majors, celebracions i altres esdeveniments inclouen les sardanes en el seu programa.

L'Agrupació Sardanista de Bellpuig, amb el suport de l'ajuntament de la vila organitza pels diumenges 14 i 28 d'agost sendes ballades de sardanes a les 8 de la tarda en la Plaça Ramon Folch amb les cobles 11 de setembre i la Cobla Vents de Riella respectivament.

Tàrrega també programa una segona ballada per aquest estiu, serà el dissabte 13 d'agost a les 8 del vespre en la Plaça del Carme amb la Cobla Tàrrega.

Continua el cicle de Sardanes a la fresca al Segrià amb les ballades del divendres 12 d'agost a les 10 de la nit en el Carrer Nou d'Alcoletge amb la Cobla Lo Castell i les ballades del mes de setembre a Puigverd de Lleida el dia 2, Vilanova de Segrià el divendres 9 i tanca el cicle Rosselló el divendres 16. 

Recordem les ballades els diumenges d'agost a les 8 de la tarda en la Plaça Mercadal d'Agramunt amb les cobles Jovenívola d'Agramunt el diumenge 14, Vents de Riella el 21 i la Cobla 11 de setembre el diumenge 28 d'agost.

Sardanes els diumenges a Cervera a 2/4 de 8 de al tarda en diferents indrets de la ciutat. Audicions programades pel diumenge 14 en la Plaça Santa Anna i el diumenge 21 en la Plaça Universitat ambdues amb la Cobla Maricel i últimes ballades del programa.

La Cobla La Principal de la Bisbal serà l'encarregada de interpretar les sardanes el pròxim diumenge 14 d'agost en la Plaça del Camp del Codina a la Seu d'Urgell. Un programa de sardanes que es va iniciar ja en el mes de juliol.




0

DEIXA UN COMENTARI

DARRERES NOTÍCIES

AGENDA

ALTRES TITULARS

NOTÍCIES PER TEMÀTICA

AGENDA PER TEMÀTICA