El concurs de Balaguer del passat diumenge, va ser molt més que una final de campionat. En un sol concurs es va decidir el campionat de Lleida, sortint guanyadora Dolç Infern de Lleida (per una diferència molt ajustada de només mig punt) de la seua rival durant tot el campionat, la bellvisenca Xalem; i el Campionat de Catalunya, ja que Balaguer va ser també la final de bàsic d'honor en categoria gran, sortint com a guanyadora Mare Nostrum i desbancant a la seua eterna rival, Violetes del Bosc.
En la modalitat de punts lliures, l'agramuntina va resultar guanyadora, enduent-se així el primer lloc del campionat de les nostres comarques en aquesta modalitat.
El proper dissabte 20 de novembre a Juneda, es farà entrega dels trofeus del campionat, en la primera part de la Nit de la Sardana.