Sardalleida

Ballada de sardanes a la Seu d'Urgell i Balaguer

Ballada de sardanes a la Seu d
Autoria imatge: Paeria de Balaguer

Sardanes per commemorar la Diada Nacional de Catalunya

La celebració dels actes de la Diada Nacional de Catalunya va molt lligada a acompanyar-la de ballades de sardanes, que a la fi, és la dansa nacional del país o almenys la que més ens representa culturalment. Malauradament, són pocs els municipis que informin de les ballades que s'organitzen en els seus municipis per celebrar la principal festa del país.

Ballada a la Seu d'Urgell

La capital de l'Alt Urgell celebra el dilluns 11 de setembre la tradicional ballada de sardanes en el marc dels actes commemoratius de la Diada Nacional de Catalunya. La ballada, a càrrec de la cobla Lluïsos de Taradell tindrà lloc a les 11 del matí en la plaça Catalunya de la Seu d'Urgell.

Els Amics de la Sardana de la Seu d'Urgell tanquen aquest mes de setembre el cicle de ballades estivals. El diumenge 17 a les 6 de la tarda en la Plaça de les Monges amb la cobla Ciutat de Solsona i tancarà el cicle la ballada del diumenge 24 de setembre a les 6 de la tarda en la Plaça Catalunya amb la Bellpuig Cobla.

Sardanes a Balaguer

La plaça del Mercadal de Balaguer serà l'escenari de la ballada de sardanes a Balaguer per celebrar la Diada. La trobada sardanista començarà a2/4 de 7 de la tarda a càrrec de la Cobla 11 de setembre.




0

DEIXA UN COMENTARI

DARRERES NOTÍCIES

AGENDA

ALTRES TITULARS

NOTÍCIES PER TEMÀTICA

AGENDA PER TEMÀTICA