Sardalleida

Ballada de sardanes al Palau d'Anglesola

Ballada de sardanes al Palau d
Autoria imatge: Federació Sardanista de les Comarques de Lleida

La vila celebra la Festa Major de Sant Blai

Amb motiu de la celebració de la Festa major d'hivern, el Palau d'Anglesola organitza una ballada de sardanes (entre sis i set sardanes) el dissabte 3 de febrer a la una del migdia en el pavelló poliesportiu i amb la Cobla Vents de Riella. L'organització oferirà un tastet d'orelletes i vi dolç a tots els assistents.

Pel diumenge 4 de febrer, l'ajuntament ha programat una exhibició de danses catalanes a càrrec de l'esbart Alba de Tàrrega. L'exhibició es durà a terme en la Plaça Major i en cas de mal temps en el pavelló poliesportiu.

El Palau d'Anglesola ha programat pel dissabte 20 d'abril, la segona edició de l'Aplec de la Sardana. També continuen tots els dimecres entre 8 i 9 del vespre els cursos per aprendre a ballar sardanes amb la col•laboració de l'Agrupació Sardanista de Mollerussa i en aquest primer trimestre una nova edició del Saltem i Ballem a les escoles.





0

DEIXA UN COMENTARI

DARRERES NOTÍCIES

AGENDA

ALTRES TITULARS

NOTÍCIES PER TEMÀTICA

AGENDA PER TEMÀTICA