Sardalleida

Tarragona escollira la setmana vinent 'La Sardana de l'Any 2012'

Tarragona escollira la setmana vinent
Autoria imatge:
Tot està apunt ja per la 24a gala de 'La Sardana de l'Any' al nou Teatre Tarragona de Tarragona, ciutat que organitza aquest any el certament juntament amb la Federació Sardanista de Catalunya. Les cobles Reus Jove i Principal de Llobregat seran les encarregades d'interpretar les 8 sardanes que han arribat a la final, més les 2 més votades en un concert final al que es preveu molt ajustat. Així doncs el desenllaç es descobrirà el proper 11 de maig, i seran els espectadors del concert els qui decidiran, a través d'una votació, el Premi Popular de la Sardana de l'Any, i el seu accèssit, mentre que un jurat escollirà el Premi de la Crítica i també, el seu accèssit. Les entrades ja gairebé esgotades, es poden adquirir a través del web de tarracoticket.cat.
A banda del concert de la primera part de concert que es centrara el d'interpretació de les sardanes finalistes, l'acte també constarà d'una segona part on els espectadors podran gaudir de l'Espectacle 'La Jota + Bella amb el Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferrerie', la Cobla Reus Jove i l'Esbart Reus Dansa, i també l'exhibició de la Sardana 'Escalenca' de Pere Mercader i Andreu interpretada per la cobla Reus Jove i ballada per la colla sardanista Tarragona Dansa.
També fora del teatre a la Rambla Nova es podrà gaudir d¡una ballada de sardanes a les 12.00h amb la cobla La Principal de Tarragona i a les 17.00h ballada de 5 sardanes de 7 tirades amb la cobla Principal del Llobregat.










Primera part
1.RJ
L'Aplec de Cubelles
(Jordi Paulí)
2.PLL
Laia
(Carles Santiago)
3.RJ
Joia de viure
(Joan Làzaro)
4.PLL
Sant Pol, quina hora és?
(Jordi León)
5.RJ
Els colors del Montsant
(Amadeu Escoda)
6.PLL
Vigília d'aplec
(Josep Cassú)
7.RJ
Terres de potassa
(Joan Pelfort)
8.PLL
Els gegants de Prats
(Josep Coll i Ferrando)
9.RJ
Or per Sabadell
(Joan Jordi Beumala)
10.PLL
Tossa, paradís blau
(Lluís Pujals)
11PLL
Actes "PREMI DE LA CRÍTICA"
- Lectura del resultat de l'escrutini del Premi de la Crítica
- Interpretació de la sardana guanyadora



Segona part
1.
LA JOTA + BELLA

  - Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries
  - Cobla Reus Jove
  - Esbart Reus Dansa

 
2.
ESCALENCA
(Pere Mercader i Andreu)
  - Colla sardanista Tarragona Dansa
  - Cobla Reus Jove

 
3RJ
Actes "PREMI POPULAR"
- Lectura del resultat de l'escrutini del Premi Popular
- Lliurament de trofeus
- Interpretació de la sardana guanyadora

 



Cobles: RJ - Reus Jove
PLL - Principal del Llobregat
 
Venda d'entrades: 
 
A través de Tarracoticket



0

DEIXA UN COMENTARI

DARRERES NOTÍCIES

AGENDA

ALTRES TITULARS

NOTÍCIES PER TEMÀTICA

AGENDA PER TEMÀTICA