Sardalleida

Les sardanes emplenen el Parc de Sant Eloi

Les sardanes emplenen el Parc de Sant Eloi
Autoria imatge:
Tàrrega és sense cap mena de dubte la protagonista aquest cap de setmana, però el teatre de carrer ha compratit escenari aquest diumenge amb la cultura popular ja que el Parc de Sant Eloi ha acollit aquest matí el seu tradicional aplec.
Després del ball de gegants, els sardanistes han fet seu el parc de Sant Eloi, i tot i la solejada que hi queia, s’hi han aplegat prop de 200 persones.
Pel que fa a la classificació, la lleidatana Dolç Infern ha tornat a aconseguir el primer lloc en categoria gran (8 punts), però molt seguida de la seua rival, la bellvisenca Xalem (11 punts). El tercer lloc ha estat per Estol-Espígol d’Agramunt.
En el primer lloc en categoria infantil, hi ha hagut un empat entre Dolç Infern de Lleida i Saltirons de Vilanova de Bellpuig (11 punts). El tercer lloc dels infantls ha estat per a Demà Jovencells de Cervera (15 punts).
La colla cerverina Esclat de joventut ha estat la campiona de la categoria aleví (on hi participen els dansaires més joves), amb 6 punts i molt seguida de la junedenca Saltirons de Joia (12 punts).
La propera cita del campionat de colles sardanistes de les terres lleidatanes, és a Cervera el proper 26 de setembre.


0

DEIXA UN COMENTARI

DARRERES NOTÍCIES

AGENDA

ALTRES TITULARS

NOTÍCIES PER TEMÀTICA

AGENDA PER TEMÀTICA