L'Acstell envia un Dossier guia a les entitats organitzadores de concursos de colles sardanistes
L'Agrupació de Colles Sardanistes de les Terres Lleidatanes amb el suport del departament de comunicació de la Federació Sardanista de les Comarques de Lleida, ha fet tramesa a les entitats organitzadores de concursos d'un breu dossier explicatiu de com organitzar un concurs de colles i alhora aplicar les mesures sanitàries dictades per les autoritats competents.
Un document, en paraules d'Albert Masagué president de l'Acstell: "que vols ser un camí, una línia a seguir per ajudar als organitzadors de concursos de colles a planificar amb seguretat la seva activitat. També, un punt de suport davant els ajuntaments en el moment d'obtenir la seva autorització".
El Dossier es planteja com un punt de partida en el moment d'organitzar i planificar, però sempre tenint molt present les mesures dictades pel Procicat en la data de celebració i adaptar l'esdeveniment a les últimes mesures publicades.
Des de l'Acstell s'insta a: "ser conscients que moltes activitats no les podem celebra tal com ho hem fet al llarg dels anys. Segurament s'hauran de fer canvis en principi dolorosos, com espais de celebració, abstenció de sopars, berenars i serveis de bar entre altres, almenys el temps que durin les restriccions. Però hem de ser valents i prioritzar poder celebrar un concurs, en aquest cas, davant la negativa de canviar de plaça o indret de celebració".
En la línia seguida per la Federació en les últimes declaracions del president en Carles Vall, un dels objectius principals és recuperar l'agenda sardanista, com més aviat millor, o almenys adaptar-la a les necessitats actuals.
0